Einde stage - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu Einde stage - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu

Einde stage

Door: Lisan van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Lisan

21 Oktober 2016 | Denemarken, Tinglev

Zo vandaag is het alweer de laatste dag hier. Ik heb vanochtend nog mee gemolken en daarna afscheid genomen van de werknemers. Daarna kwam de buurman speciaal voor mij langs dat was super lief. Echt een super aardige man hij is 76 jaar en komt hier iedere dag koffie drinken en praatje maken vaak at hij savonds ook nog mee. Dan ben ik me koffers gaan inpakken en vanmiddag ga ik naar huis dan kan ik vanavond mooi opstap! Ik heb hier super zeven weken stage gelopen heb het heel erg naar me zin gehad! het is een hele ervaring geweest die ik nooit meer ga vergeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Stage in Denemarken op het bedrijf: Mulders dairy denmark

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 816
Totaal aantal bezoekers 5386

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: