Mais - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu Mais - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu

Mais

Door: Lisan van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Lisan

07 Oktober 2016 | Denemarken, Tinglev

Woensdag ochtend heb ik eerst even een uurtje mee gemolken en dan ben ik samen met Andrea de kalfjes gaan doen ze gaat mij dat leren want ze gaat volgende week vier dagen naar huis en dan moet ik de kalfjes doen. Donderdag middag zijn ze begonnen met mais hakselen. Ik mocht de kuil mee vast rijden leuk werk vind ik zelf. Vandaag heb ik eerst mee gemolken en dan ben ik gaan vastrijden op de kuil. Morgen nog 25 ha hakselen en dan onderstoppen. Dan zit alles er weer in voor dit jaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Stage in Denemarken op het bedrijf: Mulders dairy denmark

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 5356

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: