Drukke dagen - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu Drukke dagen - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu

Drukke dagen

Door: Lisan van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Lisan

09 Oktober 2016 | Denemarken, Tinglev

Altijd druk mais hakselen ze zijn donderdag middag begonnen met hakselen en zaterdag om zes uur waren ze klaar. Ik heb veel mogen vastrijden mooi werk vind ik haha. Zaterdag lagen we goed op schema we hoopte dat ze 1 uur klaar waren dan konden wij de kuil onderstoppen en waren we optijd klaar maar dat was niet het geval de shovel had een lekke band dus die moest gemaakt worden en ga dat maar is doen op zaterdag middag in Denemarken gelukkig konden ze het zelf. Daardoor hadden ze dus twee en half uur stil gestaan maar dat is niet anders. Dus om zes uur waren ze klaar en hebben we met negen man de kuil dicht gemaakt. Negen uur waren we klaar en zijn we lekker aan het bier gegaan dat hadden we wel verdient. Vandaag heb ik vanochtend gemolken dan ben ik gaan eten en heb ik het huis even schoongemaakt. Vanavond gaan we gezellig bowlen met de buren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Stage in Denemarken op het bedrijf: Mulders dairy denmark

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 5384

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: