Kalfjes - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu Kalfjes - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu

Kalfjes

Door: Lisan van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Lisan

11 Oktober 2016 | Denemarken, Tinglev

Vandaag is Andrea vertrokken naar haar thuisfront. Eerst zou thomas (haar vriend) dan de kalfjes doen maar ze heeft aan mij gevraagd of ik het wilde doen. Andrea doet dat super.Het zijn haar kalfjes en niemand mag daar aan komen dus vond dat zelf wel speciaal dat ze dat aan mij toelaat. IK heb dus vanochtend de kalfjes gedaan en dat ging goed zaterdagmiddag is Andrea weer terug als goed is. Andrea melkt smiddags mee dus dat ga ik ook doen en dan sochtends. Verder is er vanochtend 1 kalfje geboren. En de dierenarts is geweest voor drachtigheid onderzoek.
Vanmiddag hebben we hier melkcontrole ze doen hier 1 x scheppen en 1 x de liters opschrijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Stage in Denemarken op het bedrijf: Mulders dairy denmark

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5395

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: