Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisan van den Broek - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisan van den Broek - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ben zaterdag 3 september vertrokken naar Denemarken met me moeder en een vriend. De reis is goed verlopen. We hebben met zun drieën overnacht in Denemarken. 4 september zijn we naar het bedrijf zelf gegaan daar hebben we eerst een kom koffie of en hebben we een rondleiding gehad op het bedrijf dat zag er allemaal netjes uit. Toen heb ik uitgepakt en zijn Tom en me moeder weer naar huis gereden. Zo daar was ik dan op stage. Er zit nu al iets meer dan een week op en heb het erg naar me zin mag veel doen!

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2016

Einde stage

18 Oktober 2016

afgelopen dagen

16 Oktober 2016

Laatste weekje

13 Oktober 2016

Gewone week

11 Oktober 2016

Kalfjes
Lisan

Stage in Denemarken op het bedrijf: Mulders dairy denmark

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5397

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: