update week 2 - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu update week 2 - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu

update week 2

Door: Lisan van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Lisan

18 September 2016 | Denemarken, Tinglev

De tweede week zit er al op wat gaat de tijd snel. Alles is goed voorlopen deze week. Juul (bedrijfsleider) is een paar dagen naar Nederland dus was ik hier alleen met de Romenen dat is goed voorlopen! We hebben gelukkig geen problemen gehad. Zaterdagavond heb ik met me vriendinnen in Nederland mee vergaderd over de pakken voor carnaval en natuurlijk veel bij gepraat. Vandaag hou ik het rustig aan ik heb vanochtend gemolken vanmiddag ook even helpen op het einde en een rondje hardlopen en verder zondag houden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Stage in Denemarken op het bedrijf: Mulders dairy denmark

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 5411

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: