Gewone week - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu Gewone week - Reisverslag uit Tinglev, Denemarken van Lisan Broek - WaarBenJij.nu

Gewone week

Door: Lisan van den Broek

Blijf op de hoogte en volg Lisan

13 Oktober 2016 | Denemarken, Tinglev

Deze week is gewoon een gewone week. Met de kalfjes gaat alles goed. Andrea komt pas dinsdag thuis in plaats van zaterdag dus moet ik de kalfjes blijven doen. Vandaag is trippel A geweest die heeft vaarzen gekeurd. Vanmiddag gaan Juul, Blake en Hans het jongvee verzetten. Thomas en ik gaan melken. Ik melk tot de laatste laagproductieve koe is gemolken dan ga ik de kalfjes drinken en eten geven. Thomas melkt dan de verse koeien en de antibiotica koeien en maakt de melkstal schoon.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisan

Stage in Denemarken op het bedrijf: Mulders dairy denmark

Actief sinds 13 Sept. 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 5394

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 23 Oktober 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: